Välkommen på loppisparty!

Fick världsbästa idéen idag.
Jag har varit sugen på att hålla i ett inredningsparty ett tag, ett sånt där man bjuder hem vänner och bekanta på lite fika och samtidigt får köpa inredningsprylar av en ditbjuden försäljare. Jag har dock inte kommit till skott då de kedjor som finns att boka inte faller mig helt i smaken och ofta tar överpris på grejerna.
 
Jag funderade då på vilka slags produkter jag skulle vilja få hem till ett eventuellt party och det var ju så självklart!! :) Begagnat såklart!!
 
Ett loppisparty där jag bjuder in er på fika, ost och kex och kanske ett glas vin. Ni tar med en påse eller två med loppisprylar ni vill bli av med, ställer upp här hemma hos mig och sen är det bara att gå runt, klämma, titta och förhandla med varandra. :) Kul va!?
 
Ni slipper boka bord på någon loppis utomhus, stå i regn och rusk i flera timmar utan får umgås inomhus (eller på altan vid fint väder) och byta/köpa/sälja sånt ni inte använder. :)
 
En officiell inbjudan kommer framöver till er som jag tror kan vara intresserade. :)
Ni andra får tjoa till.
 
 
#1 - - Maria NS:

Vilken bra idé! 👍😊