Flytt.

Oj det var en månad sedan jag skrev något här inne sist. Ska bekänna att jag flyttat lite på mig till andra medier... blivit lite mer bekväm och kännt att jag når ut till många fler dit jag flyttat. Det kan bli lite ensamt på en blogg, man går in och skriver några rader och får kanske någon kommentar tillbaka. 
Vart jag flyttat? Jag har faktiskt startat upp ett nytt instagramkonto där jag öser ut bilder från Domarudden. :) Det är inte lika ensamt där utan samtidigt som jag delar en bild får jag se bilder från andra. Jag får mer tillbaka vilket kan behövas för att känna att det är roligt med skrivandet. :)
 
Vad som händer med bloggen återstår att se..men i sommar kommer den nog åka på semester.
 
Ni som fortfarande vill följa oss på Domarudden är välkomna in på Instagram: domarudden4   :)
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Åh. Vilken härlig bild. 😍 Alltid lika roligt att läsa det du skriver och titta på alla fina bilder. ☺ Tyvärr kan jag inte fälja dig på instagram. Jag fick ta bort mitt konto, kunde inte uppdatera andra program i telefonen. Det fanns inte plats. 😔

Svar: Åh, tack, vad roligt. ☺️ vem du nu är.
Karolina

#2 - - Frida:

Hej!
Hittade till din blogg då jag satt och tittade på olika inspirationskällor till vårt blivande hus. Vilket fint hus och tomt ni har, helt underbart!!
Jag tänkte höra om du har någon mailadress som det går att maila till dig. Jag har några funderingar, det är bla. ert golv och ytterdörrar. Om du nu har tid och lust att svara på det såklart :D Kan skriva här annars om du inte vill ge ut den:) Vore väldigt tacksam för svar:) Mvh Frida

Svar: Tack ska du ha. ☺️ Klart du får ställa frågor, maila mig på [email protected]. 👌
Karolina

#3 - - Elisabeth Lundin:

Hej, Fint hus. Vi letar efter rätt grå nyans till vårt hus. Vad har ni för NCS kod till ert?

#4 - - CSS-Tricks:

In fact when someone doesn't understand afterward itss
up to other users that they will help, so here it takes place.


php patterns

#5 - - KevinSkach:

Hello dear friend, I would like to offer placement of your link (or links) on different platforms of the internet such as: forums, blogs, comments and much more. . .

Increase your Visibility Boost Your Seo Rank - Get Organic Traffic From Google. Ranking in Google isn’t hard. All you need is a healthy number of backlinks from referring domains that have authority and trust in Google’s eyes.

This Backlinks Service Benefits:

1. Easily get Google rankings

2. Get a lot of traffic from Google

3. You can earn from the website in different ways

4. Increase Domain Authority (DA)

Quality guaranteed !

PRICE - 10$

WebSite - http://traffic-for-your.site/