Jobbigt med gratis.

För några år sedan fick jag en gratisbyrå som någon skulle göra sig av med. Den saknade handtag och att få tag på dessa skulle bli svårare än jag trott. Jag visste exakt vilka slags handtag jag ville ha men kunde inte hitta dem någonstans. Ropade in 5 stycken på tradera och sedan ytterligare fem något år senare. De flesta säljer paket om fem stycken då de oftast suttit på gamla skrivbord med fem lådor. Det sista paret hittade jag på en loppis i sommar. Då var problemet att hitta skruvar som passade. Ingen verkade sälja så små skruvar av mässing. :)
Slutligen fick jag hjälp av vår färghall att hitta en grossist som kunde skicka ett gäng skruv till mig. :)
 
Och när nu byrån blev komplett och så guldig och fin passade jag på att förgylla sovrummet lite mer i form av bl.a. nya sänglampor. Lampor som Love brukar titta på sig själv i då de förvränger ansiktet så roligt. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Lisa:

Hej ,så jättefin tapet . Jag ska renovera ett sovrum hemma hos mig och vill väldigt gärna ha den tapeten ,var hittar jag den och vad heter den? mvh Lisa

Svar: Hej! Den är från rusta, minns inte namnet på den och vet inte om den fortfarande säljs.☺️
Karolina