Lite skämskudde.

Varje lördag sedan tidigt i höstas har jag pustat ut när jag konstaterat att den intervjun/filminspelningen som NA gjorde med mig då, inte publicerats. Idag gjorde den det.
Det var ju så här att efter att Fiskarhedenvillan använt bilder från vårat hus i media blev vi kontaktade av en rad tidiningar som sett bilder och ville skriva om Domarudden. Såklart de fick det och så även NA som ringde en dag i september. Under telefonsamtalet förstod jag att de ville filma lite på plats och jag föreställde mig lite vacker musik och sekvenser från huset...
Det första de gjorde när jag släppt in reportern och fotografen var att ge mig en mygga och sändare att ta på mig. Sen var det i gång. Att gå runt och svara på frågor och berätta om sitt egna hem är väl inga konstigheter men att ha en filmkamera uppkörd i ansiktet och berätta samma sak man precis innan redan gjort blir inte naturligt på något vis. :) När de åkt hem mindes jag inte vad jag sagt och därför har det varit en lite jobbig väntan på detta. Nu måste jag ändå säga att det var helt okej att titta på. De hade gjort en snäll klippning. :)