Systerbesök

Dagarna och veckorna går. Gården ligger i dvala. Vi tittar till den då och då, försöker hålla snö borta från infarten. Under veckan fick den finbesök av min lillasyster och hennes kille som var där för första gången. Fotograf som hon är gick hon loss lite med kameran. (se nedan)
 
Snart januari då BMB lovade höra av sig till oss angående besök på udden. Spännande. Ska ringa Fiskarheden till veckan och luska i hur långt de kommit med vår ritning så att vi snart kan få i väg den där bygglovsansökan.
 
Den här julen har jag inte kunnat låta bli att tänka att detta kanske var sista julen vi firade i vårt nuvarande hus. Varje julprydnad jag tagit fram har jag redan en plats för i nästa hus..i mitt huvud. :) Det kan bli snoigt att komma in i nya huset till nästa jul men kanske kanske hinner vi. HOPPAS!! (Husspekulanter på stentrygatan 26 kan höra av sig) GOTT NYTT ÅR!
 
 
 
 
 
 
#1 - - MosterS:

Jättefina bilder, Maria