Snölek.

Sista dagen på jullovet. Vårat jullov har både varvat ner barnen och tröttat ut dem. Såklart har det blivit mycket slötid vilket jag tycker barnen behöver få när det är lov men också lite dagar i slalombacken och pulkaåkning ute på Domarudden.
Förra veckan fick vi massor med snö över en natt och mina tre yngsta fick ge mamma lite motion till brevlådan. Att dra tre stycken barn på en bob är jobbigare än man kan tro. ;) Love som inte tidigare haft någon närkontakt med snö fick fria tyglar vilket först var roligt (och gott) men slutade i en liten ansiktsvurpa och så var det roliga slut. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Linnea :

Hej Karolina! Ni har ett fantastiskt fint hem! Jag har några frågor angående erat golv som jag hoppas du skulle vilja svara på! Vi flyttade in i vårt nybyggda hus för 6 årsedan som min sambo byggt, vi la då in ett ekparkett golv, har aldrig känt mig riktigt nöjd, då det gulnat en hel del och känns så "flott" och passat dåligt in till vår annars ljusa lantliga stil! Vi har nu bestämt oss för att byta, och vi tycker berry alloc lutad fura som jag förstått de ni har ser supet fint ut😊 Hur är det att hålla rent? Smidigt att skura? Någonstans läste jag att laminat golv kunde upplevas "klibbigt"? Stämmer de? O kallt? Men med golv värme borde det väl inte vara de! Och att de gav ifrån sig mkt ljud! Vad jag förstått så har ni bott i ett hus några år nu, är det fortfarande lika fint, och behållt samma färg, vi väntar vårt fjärde barn om några veckor så ett riktigt trä golv känns sådär 😊 Häls Linnea