Skoooooooooor.

Ett projekt som legat på väntelistan sedan vi flyttade in är vår förhall. Med sex personer i familjen blir det ett x antal skor som oftast bildar en mur att ta sig över när man kliver innanför dörren. Oftast som ofta föser man bara alla skor åt sidan och får räkna med ett extra par minuter på morgonen åt att hitta rätt par.
Problemet är egentligen inte att ställa undan skorna utan att där de ska stå står redan 20 andra. För en tid sedan var mina föräldrar barnvakt en stund och när jag kom hem möttes jag av ett berg av skor på yttertrappen. En rensning av skor blev nödvändig och sommarens alla sandaler, tofflor, sneakers och ballerinas hamnade i en stor kartong tills vidare... Den står fortfarande kvar i hallen!
Vi har ingen plats för den i våra två redan fullpackade förråd.
 
 
Projektet?
 
En platsbyggd bänk med förvaring!!
 
Redan när vi satt hos Fiskarhedenvillan och skissade på planritningen fanns den där bänken där i huvudet. Men man ska ju ta tag i saker också...
Därför Pappa Stig..ber jag dig att komma och snickra lite hos oss...Snääääällla! ;)
 
 
 
Så här vill jag ha det! :)