Loppisbesök.

Den här sommaren har inte bjudit på värst många loppisar i våra trakter men idag tog jag de två små och min mamma med till en lite större loppis som jag inte besökt tidigare. Kom hem med diverse saker, pussel och böcker till barnen, en fin gammal burk med bonnmotiv, ett par blåvita kaffekoppar med fat och en pytteliten söt vas till Klaras blommor (som oftast plockas lika små). Allt för 100-lappen. En bra loppisrunda! :)
 
 
#1 - - SonjaN:

Tekoppar i de mönstret hade min mormor. Jättefina.

Svar: Du har rätt, det är nog tekoppar. 😄
Karolina

#2 - - Emilia Sjödin :

Superfina! Vill så gärna gå på loppisar, så mycket fint man kan hitta :)

#3 - - Frida:

Hej, jag och min sambo funderar på att bygga spoven. Jag har kikat runt på många redan byggda hus och måste säga att din blogg var väldigt inspirerande. Vi är så klart nyfikna på hur allt gått för alla andra. Skulle inte vilja svara på några frågor? ☺
1. hur var det att samarbeta med fiskarhedenvillan?
2. hur mycke gjorde ni själv?
3. Hur lång tid tog de från första "spadtaget" till inflyttning?
4. Vad blev slutpriset med allt inräknat?
5. Blev allt som ni tänkt eller känner ni i efterhand att ni tog er vatten över huvudet?

#4 - - Frida:

Du kan självklart svara på min mejl om du inte vill svara på frågorna öppet ☺

#5 - - Johanna :

Tänkte kommentera PRECIS det som Frida, fråga 3! :D Hade varit jätteglad att få svar! Min mail är: [email protected]