Vi tände alla fyra på samma gång.

Inte adventsljusen såklart utan vår nya gårdsbelysning som kom upp igår. :) Det är verkligen jättemörkt här ute i skogen så här års så den här gången sattes fyra lampstolpar upp längst vår infart. Narnialampor som jag kallar dem. Tack Erik och S-E!
 
 
 
#1 - - Caroline:

Älskar verkligen ert hus! Jag och min sambo ska också bygga en Spoven, om 2-3 år, så jag kollar inspiration, tips och idéer hela tiden. Så glad att jag snubblade över din blogg, hela huset går helt i min smak!
Jag undrar ifall det finns en chans att kunna få se planritningen för ert hus? Vi är så kluvna om hur vi vill ha insidan. Vi funderar fram och tillbaka hela tiden om man ska bygga ut lite i hallen så som ni gjort, eller hur man ska göra, haha. Och hur man ska göra på övervåningen, det finns så mycket smarta lösningar och jag har plöjt så mycket olika planritningar så jag snart ser i kors haha! Men som sagt, det är så roligt med inspiration och tips på hur andra har löst det :)
Mvh Caroline

Svar: Hej! Så roligt att du hittat hit. Hoppas du hittar ngt som kan hjälpa er i planeringen. Om du kollar januari 2013 i arkivet hittar du planritningarna. 😊 lycka till!
Karolina