Före och efter

Satt och tittade på de allra första bilderna som vi tog på Domarudden samma dag som vi köpt gården, hösten 2012. Är så glad att vi dokumenterat och tagit så många bilder. Man glömmer så fort. :)
 
Före: Längan som vi rev för att ge plats åt huset. OCH allt sly som vi röjde bort för att se att det fanns en sjö..
 
Sommaren 2014

September 2012

September 2014

Oktober 2012

Sommaren 2014
 
 
#1 - - Åsa Filipsson:

Kul att se vad som hänt😀 Ni har verkligen lyckats att göra SÅ FINT!!

Svar: Tack Åsa! :)
Karolina

#2 - - Sofie:

Hej. Jätte fint hus ni har!:) vi har också byggt ett fiskarhedenvillan hus, flyttade i 1 mars i år :)
Nyfiken på vart ni köpt vedkorgen som jag såg i ett tidigare inlägg? Jätte fin!
//Sofie (en flitig läsare på en härlig insirationsblogg)

Svar: Tack Sofie! :) vedkorgen har vi hittat på icamaxi. :) //karro
Karolina

#3 - - Martina :

Hej! Har suttit och läst igenom nästan hela din blogg eftersom jag och min sambo vill bygga hus. Vi har haft möten med många olika hustillverkare under hösten och har nu kommit fram till att Fiskarhedenvillan blir vårt val :) Vi ska bygga utanför Örebro och det är så roligt att ni byggt med FH i Örebro också. Jag undrar om er upplevelse med dom var bra? Anlitade ni snickare själva eller genom FH? Vi har fått en produktionskostnadskalkyl där vi lagt in lite egna ändringar osv men jag undrar hur väl den stämmer och om det tillkommer kostnader. Stämde er kalkyl överens med slutpriset? Vore jättesnällt om du ville svara på mina frågor! Det är verkligen ett fint hus ni byggt! :) /Martina