Möbler gjorda av bly.

Jag har fått höra en del svordomar över alla TUNGA möbler jag skaffat oss. De var tyngre förr helt enkelt men mycket snyggare! Tur vi hade tre starka karlar som hjälpte oss med möbelflytten. Vår fina tvbänk fick med traktorns hjälp ta vägen upp över balkongen.
 
 

Huset i all sin prakt. Nu fattas bara lite färg här och där.
 
 
 
 
 
#1 - - Malin Andersson:

Hej Karolina! Vilket fantastiskt hus ni bygger! Och vilken snygg inredning ni väljer också.. Jag och min sambo är inne på att bygga detta hus, vi var bland annat och kikade på ett relativt nybyggt Spoven i Norrköping för några månader sen. Vi samlar lite inspiration nu innan vi bestämmer oss helt. Vi skulle jätte gärna vilja komma och se hur ert hus ser ut i planlösningen! Om du ser min mejl kan du väl svara till den, Mvh Malin